Ik heb een paar zwarte haren op mijn tiet is dat normaal??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Volgens mij is dat gewoon normaal en het is best sexy denk ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou dat denk ik niet ze zijn zwart!;o
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe oud ben je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rond je tepel zitten ook haarzakjes, meestal zijn dat zachte donshaartjes, maar er kan eens een andere haar tussen zitten (in jouw geval een zwarte). Niks raars aan, als je het echt storend vind kun je het er uit trekken met een pincet, maar waarschijnlijk is er niemand die het erg vind, een paar haartjes.
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Ik heb bij mijzelf ook wel eens 1 of 2 gevonden, meestal trek ik die er uit, omdat ze veel langer worden dan de andere haartjes :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar dan komen ze weet terug!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat je ze weglasere
Kimath
13 jaar geleden
Als er weer een haartje terugkomt (dit duurt echt wel een paar weken), dan pak je gewoon weer een pincet.
Als het echt veel haren zijn, en ze zijn storend, dan moet je eens bij de huisarts informeren wat de mogelijkheden zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja geloof je het zelf weglasere