Is een bananenschil echt zo glad dat je erover uitglijdt?

Nee, ik ga het niet uitproberen! ;)

Toegevoegd na 4 dagen:
Iedereen bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee. Helemaal niet. Het is allemaal aandachttrekkerij van de zogenaamde 'uitglijders'!

Ja, als de banaan er uit is en je hebt twee delenschil op elkaar, dan istie zo glad dat je er op uit glijdt.

Jawel het is echt zo glad! Ik ben wel eens uitgegleden erover,heel ironisch op dat moment! : )

Ja, een bananenschil kan de veroorzaker van een valpartij zijn. Grappig is dat zelfs een sinaasappelschil daar glad genoeg voor is. Zou je toch niet verwachten! Vroeger had ik een lerares die haar been had gebroken omdat ze over een sinaasappelschil uitgleed.

Je kan er over uitglijden, maar dat is met ieder object dat de wrijving tussen je voet en de ondergrond manipuleert. Ik heb een keer bij de EHBO gezeten en toen werd er een man binnengebracht met een gebroken enkel. Hij had bij de Febo zijn satekroket laten vallen en was er zelf op uitgegleden... sorry, maar we moesten allemaal erg hard lachen, hij ook.

Ja, als je onverwachts erop stapt, wel jah dan is dat zo glad dat je erover uitgelijdt...

nee... het is niet zo glad... Mythbusters hebben dat bewezen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100