Is een bananenschil echt zo glad dat je erover uitglijdt?

Nee, ik ga het niet uitproberen! ;)

Toegevoegd na 4 dagen:
Iedereen bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
2.8K

Antwoorden (7)

Nee. Helemaal niet. Het is allemaal aandachttrekkerij van de zogenaamde 'uitglijders'!
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is zo cliché, in stripverhalen en tekenfilms. Er ligt een bananenschil op straat en het is uitglijden geblazen!
AWM
14 jaar geleden
Een Belg ziet een bananenschil op straat liggen.
Hard roept ie: "Oh, oh, dat wordt uitglijden!"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik je nog een plus kon geven, dan deed ik dat! :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
krijgt hij van mij, ha,ha.+
AWM
14 jaar geleden
Dank je, Doep. Het leven is hard...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pas op dat je niet uitglijdt over die minnetjes, Antwoordmans!
Ja, als de banaan er uit is en je hebt twee delenschil op elkaar, dan istie zo glad dat je er op uit glijdt.
jc54
14 jaar geleden
Jawel het is echt zo glad! Ik ben wel eens uitgegleden erover,heel ironisch op dat moment! : )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, een bananenschil kan de veroorzaker van een valpartij zijn.
Grappig is dat zelfs een sinaasappelschil daar glad genoeg voor is. Zou je toch niet verwachten!
Vroeger had ik een lerares die haar been had gebroken omdat ze over een sinaasappelschil uitgleed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan er over uitglijden, maar dat is met ieder object dat de wrijving tussen je voet en de ondergrond manipuleert.

Ik heb een keer bij de EHBO gezeten en toen werd er een man binnengebracht met een gebroken enkel. Hij had bij de Febo zijn satekroket laten vallen en was er zelf op uitgegleden... sorry, maar we moesten allemaal erg hard lachen, hij ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, als je onverwachts erop stapt, wel jah dan is dat zo glad dat je erover uitgelijdt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee... het is niet zo glad...
Mythbusters hebben dat bewezen