Informatie vinden over de schrijfster "Fiona Higgins"??

Mijn broertje heeft het boek "Het zwarte geheimen boek" van de schrijver "Fiona Higgins" gelezen, en moet er nu een boekverslag over gaan schrijven. En dus ook informatie zoeken over de schrijfster. Alleen, al op verschillende websites gekeken. Maar we kunnen nergens echt goeie informatie over haar vinden!
ps. Het is een vertaald boek uit het Engels, de schrijfster is dus ook geen Nederlandse.

Heeft iemand misschien raad ..Waar we informatie over haar kunnen vinden??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Antwoorden (1)

Fiona Higgins groeide op in Londen en vanaf haar zevende in Ierland. Inmiddels woont ze in een vijfhonderd jaar oud huis in een dorpje in het Engelse Kent. Na het succes van haar debuut Het zwarte geheimenboek richt ze zich helemaal op het schrijven. Sinds zij als kind een spookachtige verschijning zag is Fiona gefascineerd door griezelige zaken. Tegenwoordig reist ze door het land wat ze in haar boek beschrijft, verzamelt daar vreemde voorwerpen en de nog vreemdere verhalen die daar achter zitten. Als ze niet bezig is met een verhaal, dan kan je haar vinden in haar eigen spookhuis in Kent.

Toegevoegd na 11 minuten:
Vóór ze full-time auteur werd, gaf Fiona Higgins les op een basisschool en runde ze thuis een internetzaak.
Amadea