Ipod en internet

Als ik een site met mijn ipod bezoek kan mijn moeder dan op een of andere manier metcde computer weten welke site ik bezocht heb als we hetzelfde modem gebruiken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Je kunt op het modem inloggen en zien welke sites er op dat moment openstaan bij de gebruikers van het modem. Volgens mij kunnen eerder bezochte sites oftewel de geschiedenis niet via het modem worden bekeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dit kan ze niet zien. Ze zou het eventueel kunnen zien als ze je iPod touch in handen heeft en de browsergeschiedenis zal bekijken. Maar dat kan je ook gewoon wissen.