weet iemand een goede foundation merk? of compact powder?

ik gebruik nu compact powder van Miss sporty maar hij waait van me gezicht af en maakt me huid droog, dus iemand ideeën?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn voorstel is om naar een winkel te gaan waar ze make-up verkopen en je daar te laten voorlichten. Deze vraag voegt niets toe en de antwoorden ook niet aan kennisvermeerdering.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wel hoor voor alle meiden en en vrouwen. Je kan hier uit leren welke make-up goed is voor je huid zo verbreed je je make-up kennis ;)

Het beste antwoord

Clinique! Heel goed merk.
De redness solution lijn is ook heel goed.
De almost powder mineral lijn poeder gebruik ik, die blijft goed zitten, en je ziet het niet zitten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

probeer die eens van de Hema, de vloeibare - prima spul.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Een vloeibare werkt inderdaad vaak beter :)
Ik gebruik altijd die van maxfactor is superfijn