Scannen met een brother dcp 115c

Ik kan sinds vorige week niet meer scannen met mijn printer heb alles al geprobeerd met een clean instal en verwijderen, drivers downloaden, alles verwijderd, opnieuw geinstaleerd noem maar op wat kan ik nog meer doen??????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Is dat zo'n alles-in-1 dat ook via het netwerk werkt? Daar lijkt het wel op als ik de afbeeldingen bekijk. Ik heb bij een ander gezien dat de netwerk configuratie niet meer ok was, en er in Windows stond ingesteld dat hij via het netwerk moest printen/scannen. Zonder extra informatie kan ik je niet veel verder helpen.