Bijbaantjes voor 14/15 jarige

Wie weet een leuk goedverdienend baantje voor 14//15 jarige. Ik ben namelijk bijna 15. En ik wil geen folder/krantenwijk

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Truckwash? Deed ik ook op die leeftijd en verdiende lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vakken vullen bij de ah p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is werk genoeg maar is net wat je wil. Ik deed rond die leeftijd rozen knippen vroeg heel vroeg 6:00. Maar verdiende twee Keer als mijn vrienden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed verdienen op die leeftijd is misschien lastig, maar je kan vakkenvuller worden bij een supermarkt. Of werken bij Mc Donalds. Of je kan auto's wassen van mensen voor 10 euro per auto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Woon je misschien in de buurd van een pretpark? Zoals Duinrell. Het is een leuk baantje en verdiend goed. Maar Misschien kun je dit baantje maar beter voor de zomer nemen. ( dan is het warmer en dan heb je meer tijd enz)