Wat doen de hells angels precies?

Ik snap dat ze motor rijden etc maar ging net langs het club gebouw maar wat is daar precies ? Wat doen ze allemaal etc

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.3K

Antwoorden (3)

Poolen en zuipen over het algemeen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als dat het enige erge was zouden ze niet zo negatief bekend zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgensmij zijn ze niet zo erg
Meer er was laatst zelfs een opendag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lees Hippo's antwoord maar eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Hells Angels zijn een club met vele subgroepen, en niet elke subgroep, of chapter, zal hetzelfde zijn.
Bij sommige moet ik vooral denken aan een soort kinderopvang voor grote jongens: fijn spelen, stoer toeren, biertje drinken, kijk mij eens groot zijn.
Maar sommige (leden van de) clubs zijn onfris, bezig met drugs- en vrouwenhandel en alles wat daarbij komt kijken aan geweld en dreiging.
"Ze sturen kerstcadeautjes naar zieke kinderen en organiseren motortochten om geld en speelgoed in te zamelen voor kankerpatiëntjes. Maar ze handelen ook in drugs, wapens en vrouwen. Ze hebben clubleden, politiemensen, gevangenisbewaarders en onschuldige omstanders vermoord."
http://www.humo.be/tws/deze-week/13573/motoren-zien-en-zwijgen-william-marsden-schreef-een-boek-over-het-machtigste-misdaadsyndicaat-ter-wereld.html

In 2007 is geprobeerd de Hells Angels van Harlingen tot een criminele organisatie te bestempelen, zodat ze verboden konden worden. De rechtbank vond dat de club een crimineel karakter had, maar dat daarmee de organisatie als geheel nog niet voldeed aan de eisen voor een criminele organisatie.
http://vorige.nrc.nl/binnenland/article1776536.ece/Hells_Angels_geen_criminele_organisatie

Hier nog wat meer info, met nog een aantal bronnen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hells_Angels_Holland