Vodafone internet blox

Ik wil de Vodafone internet Blox kopen Van 1 gb voor palringo ping op mijn lg gw300 hoeveel gebruik ik dan per maand? + krijg ik een sms als ik bijv aan 999mb zit

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Je hebt dan inderdaad de mogelijkheid om een sms te ontvangen als je data limiet bijna op is. Ik geloof dat je die krijgt als je rond de 800 mb aan verbruik zit. Verder gebruik je een enkele kb met pingen. Ik ping veel en bezoek deze site tegenwoordig elke dag en kom net aan de 30 mb verbruik per maand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vodafone geeft zelf 1 gb aan bij prepaid dus dan heb je ook echt 1 gb. Misschien was die 500 mb limiet van een andere provider?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Whatsapp is prima geschikt. Ik gebruik hem ook op de bb en kan zo ook pingen met iphone en samsung gebruikers. Eneige nadeel is dat whatsapp een jaar gratis is. Daarna betaal je een minimaal bedragje per jaar. Succes :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het even voor je uitgezocht. Whatsapp werkt nog niet op de lg. Wat je dan nog kan proberen is een programma dat heet pingchat wat ook gratis is. Dit schijnt wel te werken en anders bestaat er nog google talk. Of gewoon via Twitter kan ook nog en als laatste heeft bijna iedereen ook msn op hun mobiel wat in principe op hetzelfde neerkomt en net zo makkelijk is. Als je btw alleen die blox aanzet om te kunnen pingen zou ik het niet doen. Het pingen verbruikt zo weinig data dat je in 2 jaar bij elkaar nog geen gb verbruikt. Mocht je veel op youtube enz zitten dan zou ik het weer wel doen. Succes ermee :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klik eens op deze site en kies de optie android. Als het goed is wordt je LG dan vanzelf herkend en krijg je stap voor stap te zien hoe de instalatie moet. Ik hoop dat het lukt http://www.pingchat.com/