Autorijbewijs volgens mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hangt ervan af wat voor soort quad het is, er zijn vijf soorten. Daar gelden verschillende regels voor. Die kan je hier lezen:
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bijzondere-voertuigen/quad
Amadea
13 jaar geleden
Ik denk dat je eigenlijk wilt weten of je nou een auto of een motor rijbewijs nodig hebt voor een Quad. Er vanuitgaande dat je geen 50 cc bedoelt heb je hier een auto rijbewijs voor nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt een normale auto rijbewijs nodig.