waar zijn manlijke wietzaden te koop?

Toegevoegd na 26 minuten:
ja die fifty fifty maar waar?

Toegevoegd na 26 minuten:
ja die fifty fifty maar waar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Rieneke1
13 jaar geleden
ivo, je hebt een pb.

Het beste antwoord

er zijn wel specifiek vrouwelijke zaden te koop; de zgn feminised zaadjes.
dit omdat wiettelers vrouwelijke planten willen, en geen nietswaardige mannetjes die ook nog eens zorgen voor zaad bij de vrouwtjes als je ze niet tijdig ontdekt en weghaalt.
daaruit volgt dat er geen markt is voor specifiek mannelijk zaad.
je kan gewoon zaad kopen, met fifty/fifty kans dat het mannelijk zal blijken te zijn.

Toegevoegd na 8 minuten:
als je googled op wietzaad kopen, krijg je adressen waar je terecht kan.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

aan een zaadje kan je niet zien of deze mannelijk of vrouwlijk zijn, je koopt zaadjes je zal ze moeten planten en dan pas kan je zien wat het is