Als je iemand al lang kent maar nu iets begint te voelen, hoe kan je dan best duidelijk maken dat je meer wilt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Vriendschap is een belangrijke waarde. Ik vind dat zowel voor jezelf en voor hem het belangrijk is dat je eerlijk verteld wat je voor hem of haar voelt. Dit zal misschien voor die persoon eerst moeilijk zijn het is niet eerlijk tegenover hem om een spelletje te spelen en hem in een waan te houden. Ga een gesprek met de persoon aan en wees eerlijk. De meeste mensen respecteren dat je eerlijk bent. Als zal het waarschijnlijk even pijn doen dit is voor beide de beste optie. Jij voelt je niet opgezadeld met een moeilijke dilemma en de ander wordt niet in een waan gehouden en weet meteen waar die aan toe is.

Toegevoegd op 31-05-2009 21:56:46
Ik las het omgekeerd maar mijn mening blijft. Wees eerlijk houd de persoon en jijzelf niet in de waan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij las je de vraag omgekeerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je hebt gelijk ik moet beter opletten ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahaa! Nu draai jij de boel ook al om!! Is `t besmettelijk ofzo..?? :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Dit is volgens mij het enige antwoord dat mogelijk is: eerlijk zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je moet eerlijk zijn ,maar als je het verteld hebt zal de band zowiezo anders worden dan voorheen.
Druk jezelf uit in termen die die ander verstaat... Je zult toch met die ander ooit moeten communiceren, dus als het in den beginne al niet lukt... Wees eerlijk en open, tenminste als je dat bent, maar laat zien wie je bent, met alle slechte en goede dingen... Want als je precies jezelf bent en blijft, dan hoef je nooit te veranderen, want je was al zo...
En dan hangt het er nog vanaf of je vrouwelijk bent of mannelijk...
De vrouw moet zich in de kijker lopen en de man laten denken dat hij op het vrouwtje jaagt...
De man moet alleen visueel goed uit de doppen te kijken of er een vrouwtje langs gelopen komt en elke keer weer dat proberen te veroveren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moed in beide handen nemen , de juiste timing kizen en het discreet, diplomatisch, eerlijk ,intelligent en met veel tederheid aanbrengen met je eigen woorden.