Boven, bij strand Scheveningen staan winkeltjes en kun je ook met de roltrap omhoog. Daar boven zit een klein chinees winkeltje waar een dame met tarotkaarten zit. Die heeft ons toch wel heel veel verteld wat allemaal is uitgekomen. O.a dat wij gingen verhuizen, wanneer en waarheen. Alles wat zij vertelde is uit gekomen , tot op de datum ..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ik niet als iemand het twee keer achter me kaar doet krijg je toch een andere kaart...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tarot kan iets laten zien, of dat de toekomst is weet ik niet, maar het kan je zaken laten zien... Die zaken zijn vaak treffend als de legger goed is in de Tarot...
En je hoeft er niet in te geloven hoor, als je er iets mee kan dan heb je er wat aan... En het laat je zaken zien, waar je zelf nooit op zou komen...

Dus het is niet iets om in te geloven... Als je niet gelooft in de medische wetenschap, dan kun je toch een operatie ondergaan hoor... En het wellicht ook nog overleven daarna... Dat kan ook...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof er niet in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er wordt gevraagd wie er WEL in gelooft, dus heeft antwoorden hier geen zin als je er niet in gelooft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vraag is "Wie gelooft er in ........". Ik geloof er niet in! Antwoord lijk me dus duidelijk.
Die voorspellingen moet je niet te letterlijk opvatten,al zijn ze soms wel goed raak.
Zelf gebruik ik ze soms als hulpmiddel,om een beter overzicht over een situatie te krijgen.De kaarten helpen om vanuit een ander perspectief te kijken,maar ik laat me er niet door leiden.
Ik wil ook iedereen aanraden ze voor lichtere zaken te gebruiken en niet over leven en dood.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof niet in die qwats, net als pendelen, quiji-board, handpalm lezen en al het andere voorspellende mumbojumbo. al dit soort dingen zijn niet bewezen op effectiviteit en afhankelijk van hoe overtuigend iemand kan inspelen op diegene voor wie de voorspelling wordt gegeven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is zeker belangrijk critisch in het leven te staan.
Daarnaast is het een verrijking om de zaken open te benaderen. Door je te beroepen op de wetenschap beperkt je jezelf en daardoor mis je de zegt niets over het 'totaalplaatje'. Advies: laat nooit toe dat iemand jou wil overtuigen. Het is dan meestal zijn waarheid. En ja, in elk 'beroep' heb je charlatans...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sorry, laatste zin 1e allinea niet volledig.
m/z ...mis je de mooiste momenten en leerervaringen en zegt ...
Nee, totaal niet. Spiritualiteit is een door mensen bedacht fenomeen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou je er niet in geloven? Als een kaart getrokken wordt en iemand zegt, je praat graag en dat klopt. Wat is er dan niet waar aan? Ik vind het stompzinning en niet erg speels om er niet gewoon open voor te staan.