heb een auto verkocht met een afbetalingafspraak is een contract van op gemaakt laatste betaling 500 euro wordt niet meer betaald wat nu

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

die persoon benaderen en hem zeggen dat er nog een bedrag open staat..
als je een contract hebt samen , en deze komt t niet na even langs de rechtswinkel lopen en daar advies inwinnen wat je volgende stap moet zijn ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou eerst navragen of het onderling opgestelde contract wel rechtsgeldig is...
Blijkt dit zo te zijn dan kun je een laatste herinneringsbrief sturen waarin je vermeldt dat als het voor die en die datum het niet voldaan is het uit handen gegeven zal worden aand e incasso/deurwaarder... Verder kun je het dat met de deurwaarder afhandelen...

Maar nogmaals, eerst even goed nagaan of het rechtsgeldig is, blijkt dit namelijk niet zo te zijn en de andere partij laat het op een rechtzaak aankomen (ik noem maar wat) draai jij voor alle kosten op...

Toegevoegd na 1 minuut:
(sorry voor de typefouten, heb een nogal groot uitgevaallev verband om mn vinger)