Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb koorts, koppijn, zit vol met snot, moet steeds hoesten en niezen.. Hoe kom ik er snel van af?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
961

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Kaloba, sneller van je verkoudheid af. (:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oei, klinkt grieperig...
Moet je morgen maar even kijken of je thuis blijft. Want griep = uitzieken.
Voor nu, lekker naar bed met een paracetamol. Kussen hoger leggen, door 2 op elkaar zodat je hoofd duidelijk hoger ligt dan je lichaam. Krijg je het minder benauwd. Kamer wel met frisse lucht: raam open.
Neusspray in huis? Sprayen maar. Heb je even lucht voor een paar uur.
Welterusten, beterschap en hopenlijk snel weer oké!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel naar! Ik zat vorige week ook zo midden in een meerdaags project..
Mijn remedie (en met 2 dagen was ik verlost!): citrosan tegen de koorts. Voor m'n neus en bijholtes: 3x daags spoelen met zout water en daarna stomen.
Zout water: neem een liter lauw water en los hierin op een afgestreken eetlepel zout. Doe de oplossing in een bidon of half liter flesje met een drinktuit, bv Spa blauw. Ga boven de wasbak staan met je hoofd (zakdoekjes in de buurt). Knijp 1 neusgat dicht en in het andere neusgat spuit je krachtig het zoute water uit de fles. Doe dit 2x in elk neusgat. Alles kraakt en doet, vreselijk, maar je bent wel zo van je verkoudheid af! Water kun je 2 dagen bewaren.
In geval je een kriebelhoest krijgt: codeïne tabletten.
Beterschap..!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3 x per dag in een bakje met zout water snuiven... Na paar dagen alles weg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding