Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke stroom moet ik kiezen?

Ik zit in de derde van het gymnasium en moet volgend jaar een stroom kiezen, natuur of maatschappij om volgend jaar een profiel te kiezen. Ik wil als profiel economie en maatschappij kiezen, maar als ik de maatschappij stroom kies, krijg ik ook kunstzinnige vakken, en dat wil ik niet. Maar ik ben ook niet zo goed in exacte vakken. Ik kan met allebei de stromen het profiel economie en maatschppij doen. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
496

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Overleggen met jou decaan, en kijken wat je na de vwo wil gaan doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hm, ik heb vorig jaar gekozen en doe nu NG-T. Het ligt er maar net aan wat je leuk vindt, en aangezien jij iets met economie wil, kan je inderdaad het beste E&M kiezen. Daar hoeven geen kunstzinnige vakken bij te zitten, als ik me niet vergis? Je hebt 2 basisvakken (bij E&M zijn dat geschiedenis en economie), dan moet je een taal kiezen: Latijn of Grieks. Als laatste moet je dan kiezen uit AK en informatica, als ik me niet vergis. Dan heb je ook nog vrije keuze, waar je 2 vakken kunt kiezen. Als ik jou was zou ik een moderne taal kiezen (Duits of Frans), zodat het ook nog mogelijk is terug te stappen naar het gewone VWO. Veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Groene stroom
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding