Welke stroom moet ik kiezen?

Ik zit in de derde van het gymnasium en moet volgend jaar een stroom kiezen, natuur of maatschappij om volgend jaar een profiel te kiezen. Ik wil als profiel economie en maatschappij kiezen, maar als ik de maatschappij stroom kies, krijg ik ook kunstzinnige vakken, en dat wil ik niet. Maar ik ben ook niet zo goed in exacte vakken. Ik kan met allebei de stromen het profiel economie en maatschppij doen. Wat moet ik doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Overleggen met jou decaan, en kijken wat je na de vwo wil gaan doen.

Hm, ik heb vorig jaar gekozen en doe nu NG-T. Het ligt er maar net aan wat je leuk vindt, en aangezien jij iets met economie wil, kan je inderdaad het beste E&M kiezen. Daar hoeven geen kunstzinnige vakken bij te zitten, als ik me niet vergis? Je hebt 2 basisvakken (bij E&M zijn dat geschiedenis en economie), dan moet je een taal kiezen: Latijn of Grieks. Als laatste moet je dan kiezen uit AK en informatica, als ik me niet vergis. Dan heb je ook nog vrije keuze, waar je 2 vakken kunt kiezen. Als ik jou was zou ik een moderne taal kiezen (Duits of Frans), zodat het ook nog mogelijk is terug te stappen naar het gewone VWO. Veel succes!

Groene stroom

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100