ik ben 16 jaar en iedereen zegt dat ik heel erg goed kan voetballen en er iets mee zou moeten doen, maar wat moet ik er mee aan ?

ik heb zelf op een school gezeten met een voetbalopleiding en zit ook op voetbal bij een verenoging

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Bel p s v die zoeken talent zoals jij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik dank dat je al te laat bent , de meeste talenten worden allang voor hun 16 gespot.

Toegevoegd na 47 minuten:
Ik kan je wel aanraden , als je egt prof wil worden.
Probeer het als keeper , nederland heeft keepers nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bij een vereniging zit hoef je zelf niets te doen, als je echt goed bent...wordt je vanzelf (of was je al) gespot door een talentscout! Verder had jou vereniging je kunnen aanmelding bij het district team! Als dat allemaal nog niet is gebeurt, weet ik niet of je die kans nog zal krijgen!!