Mijn iPod kan niet veel muziek afspelen als ik download via iTunes maar vroeger kon hij wel veel afspelen.

Ik ging is een x mijn iPod opnieuw instellen en toen zet ik mijn oude nummers er weer op (265 nummers) maar toen deed hij er maar 24 op en toen probeerde ik het nog een x en nog een x maar het lukte niet. Moet ik mijn iPod opnieuw instellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Als je in iTunes naar 'mijn iPod' gaat zie je bovenaan muziek staan. Als je daar op drukt zie je of je die aan hebt gekruist om mee te synchroniseren met de andere dingen die je hebt aangekruist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je je muziek verplaatst of verwijdert van je pc? Als dat zo is kan iTunes de bestanden niet vinden en dus ook niet synchen.