Vakkenpakket 3havo naar 4havo

Hallo ik ga over naar 4 havo en dan moet je een vakkenpakket kiezen ik weet nog helemaal nog niet wat ik wil kiezen dus waarmee houd je de keuze zo breed mogelijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Ik denk economie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar dan ben je toch niet zo breed? Biologie en maatschappij achtig vakken pakket had je toch ook.? Is best lang geleden voor mij herriner het niet maar zover ik weet was dat het meest brede wel moeilijk ja dat klopt
N en t met economie keuzevak
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies het gene wat ik volgend jaar ga kiezen
Met economie houd je je keuzebreed, neem daar biologie bij en je zit helemaal goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
N&T met Biologie en Economie en Frans(als je de technische kant op wilt gaan is Duits ook aan te raden want veel technische literatuur is in het Duits geschreven.

Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, jij hoeft helemaal geen taal in je pakket te nemen. :)
Als je de mogelijkheid hebt is het ook aan te raden extra vakken te doen. Maar dat is natuurlijk niet verplicht! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf zit ik op mavo 4 en ga ik vrijwel zeker naar havo 4 dus ik weet al het een en ander. Profiel E&M is 100% zeker het breedste vakkenpakket die je kunt hebben. Daarna zouden als keuzevakken Maatschappijwetenschappen, Informatica of Management&Organisatie goeie keuzevakken zijn. Zelf kies ik ook E&M met keuzevak Maatschappijwetenschappen en wiskunde B, want je moet ook nog kiezen tussen Wis A of B. Als je het verschil tussen wis a en b niet kent stuur me dan een prive bericht met je email ik heb een uitgebreide powerpoint van het verschil tussen wis a b c en d. Ps.: Als je verder nog vragen heb kun je ze misschien stellen aan je Decaan die weet er alles van! Doe ik ook altijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wou ook een zo breed mogelijke keuze en heb NG met als keuzevak Duits, omdat ik heel slecht in economie ben. Een tweede moderne vreemde taal is ook altijd handig evenals economie ;)