Hoe haal je (vocht)schimmel uit bekleding?

Ik heb een stoel waar wat vochtschimmel in zit. Ik heb al met vanish, bleek, dettol en zout geprobeerd, allen werken niet, heeft iemand nog een idee? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K

Het beste antwoord

Van HG Schimmel-vocht en weerplekken reiniger.
Wel eerst even op een plekje dat je niet ziet testen of het niet de stof te veel aantast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Super! Ik heb de spray vandaag gebruikt en de vlekken zijn weg! Hartstikke bedankt, was al bang dat de vlekken nooit meer weggingen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
TOP!!!

Andere antwoorden (1)

Probeer het eens met vlekspray, die spuit je erop, wordt wit, even laten drogen en je veegt het er met een borstel van af. Dacht dat het K2 heet.