muziek cd met .DAT bestand op pc plaatsen, hoe??

Hallo, ik heb een cd van Rowwen Heze die ik in de winkel heb gekocht. Ik wil deze nu op de pc plaatsen bij mijn documenten om bepaalde liedjes op een geheugen stick te zetten, maar ik krijg de cd niet op de pc omdat het een beveiligd .DAT bestand is. Kan ik een of ander programma van internet downloaden zodat het me toch lukt? Ik heb Windows 7.

Groetjes, bart

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Als de CD niet kopieer beveiligd is, kan je hem met de Windows media player 'rippen'.
Er zijn ook talloze andere programma's op internet te vinden die dit voor je kunnen doen.
Over het algemeen worden dan de tracks van de CD in een folder als MP3 bestanden weggeschreven, die je dan weer op je MP3 speler kan afspelen.