Hoe kan een iPad er zomaar mee ophouden?

Ik heb gister een 2de hands iPad gekocht. Hij deed het prima Maar nadat ik 5 min weg was geweest deed hij het niet meer.terwijl hij het daarvoor wel deed. Wat moet ik doen zodat hij weer aangaat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Probeer de iPad eens op te laden, mogelijk is de accu leeg.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij ligt al een paar minuten op de oplader. En hij stond nog op ong.85% vol.
Kimath
13 jaar geleden
Maar hij reageert op geen enkele knop meer? Heb je al eens geprobeerd om je iPad te verbinden aan de computer, word hij dan wel herkend door iTunes?
Probeer anders eens te herstellen naar fabrieksinstellingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaa ook al geprobeerd aan te sluiten. En ik kan de instellingen net veranderen want hij gaat helaas niet aan en hij herkend hem niet op de computer dus daarmee kan ik er ook niets aan veranderen.
2e hands, dan kan je het wel een beetje verwachten. Je kan hem bij iTunes eens proberen te herstellen, misschien klopt er iets niet helemaal in de software.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij was door die man nog nooit gebruikt en zat nog nieuw in de doos. Maar hij word niet herkent via de computer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat is een beetje rot als iTunes hem niet herkent omdat je dan heel weinig nog kan doen. Toen ik dat met mijn iPod had, had ik het mapje iPod (in jouw geval dan iPad) verwijdert, en opnieuw ingeplugd en toen werd hij wel herkent. Als dat bij jou ook werkt zou ik hem wel meteen een back-up maken en hem herstellen.
Misschien is de batterij leeg, dan doet hij helemaal niets meer. Laad hem even op, wacht even en kijk of hij doet.