Waar kan je een doos vol knoeperts kopen

Die snack van nieuw kids

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
5.1K

Antwoorden (2)

Die kan je alleen bij die snackbar halen. Waar die het vandaan halen weet ik ook niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ze zien liggen bij de makro en sligro (groothandels)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die heb je nodig...... Is alleen voor mensen met een KVK. Maar er is vast wel iemand die je kent met een eigen bedrijf oid. Of vraag je plaatselijke kroeg of wie dan ook om ff zon doos mee te nemen. Succes jonguh!!!