Ja, in combinatie met shag heeft het ook alle nadelige gevolgen van shag roken!
Verder tast het je hersenen aan. Op de lange duur.
Je kunt last krijgen van een slecht korte termijn geheugen!
Ook is het zeker wel verslavend! De uitwerking van marihuana kan een goed gevoel geven, waardoor je daar aan verslaafd raakt. Lichamelijk niet.
Dit is wat ik ervan weet.
Gebruik het gewoon recreatief! Dan is er weinig aan de hand!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blowen is slecht voor je als je blowen belangrijker vindt dan sociaal contact!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat denk je zelf?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, duhh, zelfde vraag als "is veel roken slecht voor je?". :/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee niet als je er geen last van krijgt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eeeeeeuuuuh oh ja eeuuuh. Ja
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of je er wel of geen last van krijgt is van te voren niet in te schatten.
Opmerking over Belangrijker als je sociale contacten is erg goed. Denk ook aan de mogelijke psychisch schade.