Hoe komt het dat je sommige dromen echt van binnen voelt?

Dus dat je echt in je hart voelt, of als je in het echt aan het leven bent. En dan wordt je in éénkeer wakker. En dan zeg je oh gelukkig het was een droom. Ken iemand deze ervaring?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
3.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:/)

Het beste antwoord

Je herinnert je sowieso alleen dromen die geeindigd zijn in ontwaken!
Je droomt heel veel op een nacht, maar alleen een droom waaruit je rechtsstreeks ontwaakt herken je op dat moment als zodanig.

Als zo'n droom nou toevallig een heel intensieve, emotionele of opzienbarende droom is geweest, dan kan het gevoel dat het opriep nog een paar uur bij je blijven.
Soms is dat prettig, soms is dat verdrietig en soms ben je blij en dankbaar dat het maar een droom was.
Het ligt er maar net aan wat voor droom het was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, dat had ik ook willen zeggen.

Andere antwoorden (3)

Anders kan het nooit een natte droom worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heeft nix met natte droom te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar der gebeurt wel wat van binnen, dat dan weer wel...
Sommige dromen beleef je echt heel intensief. Waarom dat met andere dromen niet het geval is weet ik ook niet,maar ik heb ook wel eens gehad,dat ik dacht: Wat jammer dat het maar een droom was!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je er niet aan twijfelt of dat wat je ziet echt is, je gelooft gewoon maar alles wat die droom je voorspiegelt... Als je in het theater zit en er loopt een acteur over het toneel en die verandert plotseling in een krokodil, dan geloof je het niet, maar in je droom geloof je alles...

En daarom voelt het zo echt van binnen...