Andere iPhone weet iemand wat je moet terug geven?

Hallo, morgen krijg ik een nieuwe iPhone van tmobile omdat mijne stuk was. Morgen aan mijn deur komen ze hem omruilen, ik geef dan de kapotte iPhone en ik krijg dan de nieuwe, mijn vraag was moet ik
Die oplader en oortelefoontjes er ook bij terug geven? Ik zou die oortjes wel graag willen houden omdat die toch wel snel stuk gaan. Ik denk niet dat Apple die oortjes her gaat gebruiken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Behouden ze bellen of mailen wel als ze ze alsnog terug willen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon alleen de foon geven en als ze er om vragen dan toch de rest
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oortjes, oplader, beschermhoesje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef gewoon de orginele doos mee met daarin de iphone, dan gaan ze echt niet kijken of alles er in zit, verpak het ook nog is mooi, dan vinden ze het helemaal goed, gaat helemaal lukken! :) Als ze bij iedereen moesten gaan controleren of alle onderdelen er in zat joh, poeeh, wat zijn ze dan lang bezig.

Tenslotte gaat het alleen om de mobiel, waarschijnlijk hoeft het niet eens.