Heeft er iemand hier weleens bij het Okura Hotel in Amsterdam gegeten? En was het lekker?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Ja! Het Sazanka Restaurant van Okura was een waar culinair feest....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt Ciel Bleu, frans, is top en Teppan Jaki, japans, is ook top.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jep, maar wel 9 jaar geleden. Het was toen veel te weinig, doorbakken vlees (lag al klaar!), en maar redelijk op smaak. De rekening is voor zo'n maaltijd altijd te hoog, maar de prijzen van Ciel Bleu zijndan niet meer aanvaardbaar. Ik hoop dat het inmiddels verbeterd is.

Ik zou gewoon naar Zwolle rijden en lekker bij Jonnie gaan happen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik heb 2 weken geleden gelunched bij Yamazato (1 ster). Een 5 gangenlunch om je vingers bij af te likken. Gevarieerd en erg lekker! Zeker een aanrader. Ook het andere restaurant in het Okura, Ciel Bleu (2 sterren) schijnt heel erg lekker te zijn heb ik uit eerste hand vernomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tot een jaar of 8 geleden regelmatig. Oordeel voor het geld kun je elders beter en gezelliger eten.
Beetje onpersoonlijk maar mooi uitzicht.