Hoe download je muziek op de iPhone, muziek die je zelf wil?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Via iTunes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de IPhone inderdaad met ITunes! Maar je kunt het ook op de computer downloaden en later met ITunes via de computer op je iPhone zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je mp3 bestanden hebt die buiten itunes zijn verkregen kun je ze met je muis naar je library slepen, daarna je iphone syncen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet iTunes downloaden en als je gratis muziek wil moet je via internet muziek downloaden en dan in iTunes zetten een goeie muziek download site die ok gebruik is www.prostopleer.com maar meschien heb jij al een ander.

Als je iets niet snap moet je ff naar een friendster die een iPod of iPhone heeft en anders moet je naar zo mobile winkel gaat maar als je iTunes download snap je het wel als je een beetje gaat proberen ik ben bijna 12 en mij is het ook in me eentje gelukt.