Als het een handzeep is denk ik van wel.. Omdat je die aanraakt met je handen. Maar bij zo'n pompflesje denk ik dat er minder bacterien opzitten xsterre
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kusje sterre? gaaaaast...
Overal zitten bacteriën op. Op alles wat je ziet en wat je aanraakt. Maar dat geeft niet. Daar kan je lichaam tegen. Een normale hoeveelheid bacterien is oké.

Je handen wassen doe je met zeep. Lekker fris. Is het vuil er weer af. Ook met een zeeppompje. De bacteriën die overblijven zijn de goede. Geen probleem.

Hetzelfde als je je aanrechtbakken helemaal lekker afsopt en schoonmaakt. Doodt 99,99999 van de bacteriën. Maar het restje vermenigvuldigt zich weer. Dus gewoon schoonhouden en het is goed. Niet overdreven wassen, smetvrees of zo. Gewoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, want als mensen hun handen er mee was of iets anders dan komen er bacteriën op