Hoe train je vel weg?

Ik voel onder mij vel al blokjes komen en af en toe zie ik ze ook maar heb nog steeds een soort vel achtig iets er voor zitten ik zit op fitness en fitness 3 keer per week en doe meestal anderhalf uur cardio maar merk nog niet dat het vel weg gaat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vel, je huid dus, kan je niet wegtrainen. Op het moment dat je blokjes al wat naar voren komen, wil dit zeggen dat je vetpercentage waarschijnlijk al vrij laag begint te worden. Je vel, zal altijd een dun laagje over je spieren zijn. Ik weet niet hoe oud je bent..en of je die anderhalf uur cardio in de week doet of ook 3x in de week?

Antwoorden (1)

Vet kan je nooit weg verbranden.

Het zichtbaar tonen van de buikspieren behoeft 1; de juiste aansturing om deze zodanig aan te spannen dat zij zichtbaar zijn en 2; de aanleg om deze daadwerkelijk ooit te kunnen zien. Dit geldt voor alle spiergroepen.

Daarnaast kunnen je buikspieren dus ook met 15-18% vetpercentage zichtbaar worden. Aanleg en aansturing zijn waarschijnlijo de oorzaak!

Toegevoegd na 4 minuten:
Uiteraard bedoel ik vel/huid in plaats van vet! Dus veL kan ja niet verbranden!