Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik verwachten als ik voor de eerste keer aan fitness ga doen?

Ik ben van plan om een gratis 7-dagen pas te proberen bij Anytime Fitness.
Maar ik heb totaal geen ervaring met sportscholen en heb geen idee wat ik kan verwachten.

1. Is het zo dat je bij Anytime een "intake gesprek" krijgt? Moet ik ook al een intakegesprek verwachten als ik daar voor de eerste keer binnenstap met mijn 7-dagen probeerpas?

2. Komen de meeste mensen al in sportkleren?

3. Anytime Fitness is een 24/7 sportschool waar je naar binnen gaat door een sleutel te scannen, maar hoe kom ik de eerste binnen zonder sleutel?

een jaar geleden
in: Overig
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik ben niet bekend met de Anytime, maar ik kan 2 en 3 wel beantwoorden vanuit wat ik zie bij mijn eigen sportschool (Basic Fit).

2. De meeste mensen komen al in sportkleding. Ik ga vaak direct na werk sporten, en vind het fijner om daar al om te kleden.
Er zijn ook kleedkamers in de sportschool, maar die zijn op bepaalde tijden dicht ivm veiligheid (als er geen personeel is).

3. Zorg dat je de eerste keer gaat op een tijdstip dat er iemand van het personeel aanwezig is, dan kan hij/zij je binnenlaten.
-----------------------------
Ik vind dit nog op hun eigen website: https://www.anytimefitness.nl/anytime-fitness-gratis-proberen/
Zorg dat je een afspraak maakt om je pas te verzilveren, of loop een club in de buurt binnen op een tijdstip dat er personeel aanwezig is.

Ik denk dat je dan gelijk een soort intake/rondleiding krijgt.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 29 maart 2023 05:06: tekst
een jaar geleden