Wat is een leuke tekst voor op een t-shirt voor iemand die de avond4daagse heeft gelopen?

Het gaat om een jongen van 7 en een meisje van 9. Ik maak op 2 grote tshirts snoep vast en wil er met textiekstift nog iets op schrijven. Vanavond is de laatste avond en krijgen ze het van me. Ik zat zelf te denken aan;
Held van de avond4daagse
I've survived the avond4daagse 2011 (of is het I survived...?)

Ik kan verder niks bedenken maar vindt bovenstaande niet echt pakkend. Weet iemand iets leuks? Misschien iets op rijm, waar snoep in voor komt? (4 avonden lang lopen met de troepen, nu mag ik lekker snoepen..?)

Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
I walked four days long and all I got was this lousy T-shirt.

Het beste antwoord

"4DaysKanjers" misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

four days feet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of: Champion, you did it! of Vierdaagsekampioen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je, het is VierdaagseKanjer geworden! Ze waren en erg blij mee :-)
- Toppers van de 4daagse!
- 4 daagse rules!
- See you next year @ the 4 daagse!
- naam van de jongen en bij het meisje haar naam en daar achter = een kanjer!

Heel veel plezier! Ik weet zeker dat de jongen en het meisje je inzet zullen waarderen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je, het is VierdaagseKanjer geworden! Ze waren en erg blij mee :-)