Iemand enig idee wat ik voor een 40 GB PS 3 kan vragen met 1 normale controller en 1 dualshoch controller?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

heb even rond gekeken maar een ps3 80 GB met een aantal spellen wordt rond de 270 euro aangeboden. er is iemand op marktplaats die voor 175 euro een ps3 wil kopen, ( zie bron 1)

ik zou rond de 200 euro een goede prijs vinden denk ik..

in 2e bron zie je een link naar iemand die hetzelfde als jij (misschien ben jij het wel ;) ) aanbied voor minimaal 150 euro.

maar het blijft altijd zoveel waard als dat een gek er voor over heeft ;) dus ik zou als ik jou was vaste prijs van rond de 200 doen of bieden vanaf 170.

of reageren op diegene die voor 175 euro wil kopen en kijken of je met hem tot een deal kan komen van 200 euro ofzo.

in ieder geval succes gewenst!