Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik verbinding tussen mijn HTC Desire Z en het Ford Focus audiosysteem?

Ik heb sinds dit najaar een Ford Focus 1.8 Titanium [b]en[b] ik heb een maand of 2 later een HTC Desire Z gekocht. Mijn Samsung star qwerty deed het uitstekend in die auto. Met geen mogelijkheid krijg ik deze nieuwe telefoon gebruiksklaar verbonden. De HTC en het audiosysteem zien elkaar, maar na 90 seconden (als ik de HTC handmatig laat zoeken) wordt de verbinding verbroken. Spontaan ziet het systeem de telefoon niet. Het Fordsysteem heeft dit type telefoon wel in zijn lijst van bruikbare telefoons staan. Ik ben heel blij met de telefoon, maar ik vind dit wel een heel vervelend minpuntje. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
646

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik kan je helaas niet helpen, maar wel een beetje je leed delen. Ik heb de zelfde telefoon. Ben er dol op hij is makkelijk in gebruik en je kan er heel veel mee, alleen is de bleutooth idd niet optimaal ik kan soms ook moeilijk koppelen met anderen fones of apparaten.

Als ik jou was zou ik naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt en hulp vragen.

Suc-6 ermee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding