Iemand een origineel misschien wat grappige tekst voor op een kaartje bij een huwelijks receptie.

Het gaat om het feit dat mensen bij het weggaan niet nog een keer in de rij hoeven te gaan staan. Wij zijn niet van de standaard tekst U heeft voor ons bij het naar binnen gaan al in de rij gestaan, dat hoeft niet meer bij het naar buiten gaan.

Toegevoegd na 20 uur:
Bedankt voor alle reacties maar jullie begrijpen mijn vraag verkeerd. Het gaat erom dat er op het kaartje komt te staan dat ze geen handje meer hoeven te komen geven maar dan op een leuke manier.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
2.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank u, dank u. Heb je ook nog een leuke tekst?

Het beste antwoord

Fijn dat u bent geweest, kom nog eens langs voor een ander feest.

Toegevoegd na 21 uur:
Handen geven is er niet bij,
dat wordt dan weer een lange rij.
We zijn blij dat u bent geweest,
Dat maakte voor ons dit leuke feest.
U wordt bedankt voor het komen,
En bij ons thuis mag u altijd komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

- Bedankt voor uw komst. Uw belangstelling was verwarmend.
- Bedankt dat jullie er waren.
- Fijn dat je er was. Dankjewel. En we leefden nog lang en gelukkig.
- In of met een fortune cookie:
Onze trouwdag kan niet stuk, hopelijk brengt dit koekje u geluk.
-Leer van het verleden, leef in het heden en geloof in de toekomst. Bedankt voor je komst!
- De gelukkigste mens is degene die het denkt te zijn. Wij denken het vandaag te zijn.
- Dank je wel! Onze herinneringen aan vandaag zijn als koekkruimels, we zullen ze steeds weer tegen komen.
- Hartstikke leuk dat u er was. Bedankt voor het cadeau!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij hopen dat u heeft genoten. En tot de volgende keer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fijn dat U het licht heeft aangedaan,
Maar we doen het zelf wel uit vanavond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fijn dat jullie zijn gekomen, het was een onvergetelijke dag. Tot ziens!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor je komst! We zien je wanneer de kinderen komen!