Ik heb de laatste tijd steeds gedachten dat ik niet meer wil leven is dit vreemd? Ik ben 13 jaar btw

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Het is geheel normaal. Er zal een reden voor zijn. Maak eerst voor jezelf duidelijk wat dat is. Zoek dan iemand die je echt vertrouwt en praat er met diegene over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je wat meer over school vertellen. Waarom je het daar niet naar je zin hebt zodat we misschien daar oplossingen voor kunnen vinden. Want het is naar als je het niet naar je zin hebt en slecht in je vel zit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niks aan toe te voegen!