Hoe kan je je topo leren voor morgen ???

Ik heb morgen een topo van 40landen en hoofdsteden maar het probleem is dat alles heel dicht op elkaar ligt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Had je eerder moeten leren.. :S
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke: deel het in vier delen schrijf de volledige naam er bij( als je 2 blaadjes hebt) en doe steeds tien plekken leren dus 12345678910- en weer tien. Je moet ze kunnen aanwijzen en kunnen ertellen als ze morgen genummerd op je blad staan

Succes

Ps volgende x ietsje eerder beginnen ..lijkt me een goed plan hihi