wat moet ik laden om een taal correctie te krijgen in Duits en Engels

ik wil een mail sturen in Duits en Engels zonder fouten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Zelf vind ik de googlevertaler erg handig je vindt het op de google startpagina.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, leuk om het als woordenboek te gebruiken, maar niet om hele zinnen, mails te vertalen, daar krijg je dus nix zinnigs mee uit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mee eens scarlet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onzin vertaalt hele zinnen

Andere antwoorden (1)

De meeste fouten zitten in het vertalen van idioom, je moet dus heel goed weten wat staande uitdrukkingen zijn of gezegden want daar heeft een programma geen benul van.