Wat is een normale bedtijd in het weekeind voor iemand van 12?

Ik zit in de brugklas en dan hoor je allemaal dingen over kinderen die om 3 uur s'nachts naar bed gaan enzo.

Nu zit ik hier vaak over te discuseren met mijn ouders.
Dusss, weet iemand de normale bedtijd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (7)

Ik ben ook 12 en ga tussen 10 en 11 naar bed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12uur/00.30
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben 13 en ga rond 1 uur , ik zit in de 2e.
Vorig jaar ging ik rond 12 uur naar bed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben ook 12 en ik ga tussen 10 uur en half 11 naar bed in het weekend en om 3 uur klopt vast niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er aan hoe laat je eraf moet ik neem aan rond 7 uur als je in de brug klas zit;) toen ging ik 9uur half 10 op bed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahah op jou leeftijd moet je ng genieten van je slaap want als je wat ouder word slaap je veel minder ghaahah succes met de discussies
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waneer je moe word :S