Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg ik dat meer mensen mijn advertentie op marktplaats zien, zonder dat je moet betalen? (dat moet op marktplaats als meer je publiciteit wilt)

Zonder dat het geld kost dus

Toegevoegd na 4 minuten:
en zonder de vraag te verwijderen

Toegevoegd na 4 minuten:
advertentie bedoel ik

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat is nergens voor nodig. Als ik iets zoek op marktplaats, dan gebruik ik de zoekfilter. De lijst met 1e of top ranking valt daarbij in het niet. Ook zoek ik vaak op woonplaats, dus je zult automatisch die mensen aantrekken die ook bij jou in de buurt wonen. Verdoe geen geld aan dit soort zaken. Dat is nergens voor nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Na verloop van tijd verwijderen en opnieuw erop zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de advertentie verwijderd en opnieuw er op zet komt je advertentie weer bovenaan te staan, best een goed idee..
Je moet er ook voor zorgen dat je een pakkende titel hebt en dat je de woorden waarop men naar je advertentie zoekt ook in je advertentie staan.. Verder een duidelijke foto toevoegen en duidelijk omschrijven wat je verkoopt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je in de titel veel toevoegingen voor het product zet, levert dit ook meerdere 'kijkers' op. Bijvoorbeeld een mooie, zelfgemaakte, van zijde, roze met witte, gebloemde, zachte, 2meter lange, passend bij zwarte kleding, enz. SJAAL
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg voor je eigen marketing: Probeer ook andere "marktplaatsen" zoals bijvoorbeeld speurders. Gebruik je eigen netwerk bijvoorbeeld facebook of hyves om te laten weten dat er wat op marktplaats staat. Plaats een zoekertje bij de ah met de link naar marktplaats.
Mond tot mond reclame. Geef door aan iedereen die het maar wil horen dat je wat op marktplaats hebt staan. Print de advertentie uit en hang het voor het raam, op school of op het werk..

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding