heeft iemand ervaring met verzakte vloer onder je huis

ik heb een groot probleem ik had een verstopping van de wc ,ik heb een bedrijf laten komen hij is met camara er door heen geweest nu schijnt de vloer verzakt te zijn zodat er een soort van heuveltje is ontstaan vervolg dat hij zijn water niet goed af voert maar dat het terug loopt. we praten hier over zeker 8meter wat dan open gebroken zou moeten worden ,mijn verzekering vergoed niet .HELP iemand met goed beetje betaalbaar advies

Toegevoegd na 20 uur:
of misschien iemand die daar ook ervaring mee heb en hoe t opgelost is

13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rotverzekeringen! Afsluiten is geen probleem, maar als je een keertje aanspraak op ze wilt doen proberen ze zich overal uit te draaikonten. Waar is je vloer uit gemaakt dat dit kon gebeuren?
Wat zegt de verzekering hierover trouwens?
luna400
13 jaar geleden
verzekeringen ja inderdaad en ik kreeg net weer verhoging voor verzekering je vraag je af voor wat. dit is een heel oude woning nog voor de waternoodramp ,ik heb na gevraagd bij de persoon waar ik de woning van gekocht heeft.vroeger lag alles naar achter de gemeente heeft ong14jaar geleden opdracht gegeven aan de bewoners dat de riolering verlegd moest worden naar de straat kant ,de vloer is beton en lig ong 30cm onder de grond .deze woningen zijn al verzakt van water overlast met overstroming ,ik ga morgen maar eens babbelen met de gemeente ,ik hoor dat het behoorlijk veel ga kosten ,kom je er een beetje uit wat ik allemaal zeg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De gemeente klinkt als de goeie richting om op te gaan. Pootje stijf houden, tot het gaatje gaan!
Succes luna

Antwoorden (1)

ik heb een advies, maar dat is bijna van de regen in de drup zullen we maar zeggen.

wij hadden een kapotte gresbuis, nota bene onder de straat, dus niet eens in mijn huis. Konden we ook zelf betalen.

tot de aansluiting op het hoofdriool is het riool (en alle kosten) voor de huiseigenaar.

bij ons moest dus 8 meter trottoir en straat open OP ONZE KOSTEN, OMDAT DE WORTELS VAN EEN BOOM VAN DE GEMEENTE erdoorheen waren gegroeid.
We hebben dat toen nagezocht en zelfs een woningbouwvereniging die daar een zaak van had gemaakt (die hadden hetzelfde) hebben dat verloren, dus wij hebben het betaald. We hadden niet eens keus wie het ging maken want omdat gemeentegrond open moest mochten zij bepalen wie het ging doen.

Ik moet trouwens zeggen dat de kosten meevielen, het was nog in de "gulden" tijd maar we zijn er niet failliet aan gegaan (ca 12 jaar geleden, kosten ca 400 gulden)

Ik kwam trouwens laatst op een site terecht waar je offertes voor klussen kunt aanvragen, als je belangstelling hebt zoek ik hem op, krijg je wat prijsindicatie
13 jaar geleden
luna400
13 jaar geleden
je win niet van de gemeente ik heb van de zomer zoiets gehad ze gingen achter mijn huis bomen uit halen ze kwamen ervoor fotos nemen in huis overal of er scheurtjes enz zat ,toen ze de boom eruit haalde mijn huis stond te schudden die wortels zitten zover in de grond ,en ik had natuurlijk wel sceuren ,ze kwamen kijken van de gemeente oh zeiden ze maar dat kan niet van ons zijn ,waarom nemen ze dan fotos ,het is belachelijk.jij had het op straat ook zoiets ,bomen zijn toch hun verantwoording .
ik ben overal een beetje aan het kijken maar als je wil ja dan kan ik een beetje vergelijken ,ik ben nog eens naar de verzekering geweest ,nu waren ze dan wel zover om een schadeform naar het hoofdkantoor te sturen ben benieuwd wat hun zeggen ,ze praten hier toch over duizende euros ,in elk geval thanks
amigo
13 jaar geleden
nee, precies
en duizenden euro's is niet niks zeg, veel succes ermee