Instalous 3 in plaats van 4

Hallo allemaal ik heb een jailbreak op mn iphone 3gs 4.2.1 ik heb instalous 4 maar ik wil imstallous 3( ik heb iets waardor je die kan krijgen groot verhaal) maar nu iets maakt het wat als ik instalous 3 download in plaats van 4 ik vind de icon beter uitzien vandaar dus mn vraag: kan ik gwn 3 downloade i.v.m bugs

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Ja dat kan je. Wel eerst installous 4 deleten in cydia. Dan installous 3 installeren.