Koorts is goed. Het helpt je vaak van je griep af te komen. Als je ef last van hebt neem je een paracetamol. En anders, geen paniek het gaat vanzelf over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Slapen, hoofd koel houden en pijnstillers slikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Douchen met lauw water, veel drinken en jezelf koel
houden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
...als het morgenochtend ook zo hoog is; afspraak maken met de huisarts.
Koude washand op je voorhoofd en veel water/sap drinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rusten, veel water drinken en eventueel een koortswerende middelen (antipyretica) zoals paracetamol nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker onder je dekentje kruipen met veel water naast je en goed uitrusten. Je energie is nu nodig om de ontsteking uit je lichaam te verdrijven!