Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb weervlekken in mijn lakens.

Is er misschien een middel om dit er toch weer uit te krijgen?

Toegevoegd na 2 minuten:
weervlekken/vochtplekken

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik had het eens met een wit shirt. Zat tussen natte handdoeken. Heb het 3 dagen in een sopje met Vanish laten weken en de 2de dag nog een scheut erbij gedaan Weg was de vlek. Daarna gewoon met de was meegedraaid. Je kunt ook zo`n flesje vlekkentovenaar voor vocht en inkt in 5 ltr. water oplossen en dan 1 dag weken. Wat ook perfect werkt is;HG vlekweg voor weerplekken in textiel.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wouw 3 tips in 1 vraag, volgens mij moet het gaan lukken Verder iedereen bedankt voor de reacties

Andere antwoorden (3)

Het enige middel dat ik kan bedenken dat de vlek 100% zeker laat verdwijnen is ofwel een schaar ofwel zoutzuur.

Heb helaas zelf ook enige stukken textiel in de kast hangen waar het weer inzit.
Het beste is gewoon voorkomen: voornamelijk door de was niet te lang nat in de wasmachine te laten zitten (vier dagen was blijkbaar te veel :) Was op city-trip gegaan en had even niet meer aan de was in het apparaat gedacht).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hiervoor is HG weerplekkenreiniger in de handel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het witte lakens zijn kun je ook echfa wit proberen, dit is te koop bij de drogist en werkt perfect om kleding weer wit te krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoor ik hier mijn moeder spreken ? Uit 1899!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding