Hoevaak mag je geld opnemen per dag bij je eigen bank?

Stel je wilt geld opnemen maar je wilt het hebben in briefjes van 5 of 10. Bij de Abn heb je geen biljetkeuze. Kan je dan 3 of 4 keer achter elkaar geld opnemen of zit er een limiet op? (Abn is mijn eigen bank)

- ik hoef niet te weten hoeveel geld je per dag op kan nemen
- ik hoef niet te weten hoeveel keer je per dag bij een andere bank op kan nemen want dat weet ik al.

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sinds wanneer heb je bij ABN AMRO geen biljetkeuze? Alleen 5 eurobiljetten zitten over het algemeen niet in de automaat, maar als je het bedrag in kan geven is de optie rechts onderin altijd 'bedrag- en biljetkeuze'. Dat vul je het bedrag in, en krijgt vervolgens een keuzemenuutje voor hoe je dat bedrag wilt hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo is het maar net!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, dat heb ik nog nooit gezien/gemerkt. Maar ik zal er op letten.

Antwoorden (3)

Dat maakt niet uit. Het gaat om het maximum. Ja mag totaal eur 1.250 opnemen tenzij je dat ook hebt aangepast.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan meerdere keren geld opnemen; ook bij de ABN. Wat misschien makkelijker is is gewoon naar een andere bank te gaan, daar een bedrag opnemen van (bijvoorbeeld) € 110,- en kiezen voor biljetkeuze. Als het goed is kan je gewoon bij de Rabobank pinnen met je ABN-AMRO-pas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kunt gewoon aan de balie zoveel opnemen als dat erop staat en dan kun je ook briefjes van 5 krijgen en of je dat in 1 keer doet of 5 keer maakt niets uit