Ik ben 16 jaar, en ik wil graag meer borstspieren. Welke oefeningen kan ik het best doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Als je geen apparaten ervoor hebt kun je het best gewoon opdrukken. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt ook opdrukken met je voeten op een stoel of de vensterbank oid.je word dan ''breed'' aan de bovenkant je kunt ook je handen dan ver uit elkaar zetten of ipv op vlakke handen je vuisten gebruiken die worden dan ook hard.als je dat combineert met sit ups krijg je een mooi figuur middel slank en breede schouders met gespierde borst.dat vinden grietjes erg mooi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga anders eens een keer in een sportschool kijken daar kun je goed aan je lichaam werken,en het is gewoon leuk.dan kun je als je een beetje fanatiek bent en als je al een beetje figuur hebt snel resultaat hebben.dan loop je voor het zomer is strak in je vel