Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Verder spelen op een PlayStation 3 met een andere cd?

Ik heb een spelletje geleend van een vriend, maar hij wilt hem weer terug omdat ik hem na twee weken weer terug zou geven. Nu is dit een zeer verslavend spelletje en ik denk erover om hem zelf te kopen. Maar nu is dus mijn vraag of ik dan opnieuw moet beginnen met een nieuwe cd, of dat ik gewoon weer verder kan spelen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
708

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan juist verder spelen.
Wat de gegevens worden opgeslagen op jouw PlayStation 3 console .
Als jij nu de nieuwe cd haalt en erin zet kan je nog door waar je was.

Dus halen die nieuwe
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt!!

Andere antwoorden (2)

Jammer genoeg overnieuw! Anders zou je zomaar spellen uit kunnen lenen en op andere consoles door kunnen gaan! TIP: Geef de nieuwe versie aan je vriend, en hou de oude. Misschien wil hij dat wel ;)!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt niks van ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Excuse me, verkeerde gedachte. Zal morgen het antwoord verwijderen. Dacht hier aan.
Je kunt gewoon doorgaan waar je gebleven bent. Alles "savegames" worden op de hardeschijf opgeslagen. Zodat als een cd'tje stuk gaat, er niks verloren gaat. Een soort beveiliging dus. Het wordt wel een probleem als je het naar een andere console wilt verplaatsen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding