Verder spelen op een PlayStation 3 met een andere cd?

Ik heb een spelletje geleend van een vriend, maar hij wilt hem weer terug omdat ik hem na twee weken weer terug zou geven. Nu is dit een zeer verslavend spelletje en ik denk erover om hem zelf te kopen. Maar nu is dus mijn vraag of ik dan opnieuw moet beginnen met een nieuwe cd, of dat ik gewoon weer verder kan spelen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kan juist verder spelen. Wat de gegevens worden opgeslagen op jouw PlayStation 3 console . Als jij nu de nieuwe cd haalt en erin zet kan je nog door waar je was. Dus halen die nieuwe

Jammer genoeg overnieuw! Anders zou je zomaar spellen uit kunnen lenen en op andere consoles door kunnen gaan! TIP: Geef de nieuwe versie aan je vriend, en hou de oude. Misschien wil hij dat wel ;)!

Je kunt gewoon doorgaan waar je gebleven bent. Alles "savegames" worden op de hardeschijf opgeslagen. Zodat als een cd'tje stuk gaat, er niks verloren gaat. Een soort beveiliging dus. Het wordt wel een probleem als je het naar een andere console wilt verplaatsen!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100