Wat kan ik er tegen doen??@ beschryving

Ik hoor heel vaak dat mensen sgelden met kk (kanker). Ik kan daar niet tegen omdat vrienden hun moeder eraan dood is gegaan . Mar meestal zyn die jongens die er mee sgelde 4 jaar ouder dn k of die lopen me groepen en k sta alleen. Wat kan ik er tegen doen ? Tegen mensen die me kk sgelde ???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze recht in hun ogen kijken, en op heel rustige toon zeggen : ik heb mensen die ik liefhad ( of waar ik van hield, of hou je dit in je eigen jeugdtaal onder woorden wil brengen) verloren door kanker : ik hoop, dat jullie dat nooit hoeven meemaken!
En dan je omdraaien, hen de rug toekeren, en weglopen. (Ik wed, dat ze zich te pletter schamen...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Das echt het domste wat je ken doen, er gebeuren zoveel dingen in de wereld concentreer je daarop. De een praat bekakt en de ander weer anders laat mensen praten hoe ze willen

Antwoorden (6)

Laat mensen praten hoe ze willen, wie ben jij om daar over te oordelen zou ik dsn denken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niks. denk gewoon dat hun geen sociaal leven hebben en er daarom mee schelden, gewoon er zelf niet mee schelden en als iemand het zegt waar je tegen kan zeggen dat hij of zij niet met kanker moet schelden er iets van zeggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Draai je om en loop weg. Het is rottig om te horen als kanker dichtbij is geweest. Als je er wat van zegt zal er nauwelijks geluisterd worden. Eerder nog een paar keer flink herhaald.

Bedenk maar, als je dan wegloopt, dat het voor hun rekening is en dat jij je er niet schuldig aan maakt.

.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klinkt alsof je met ze wilt vechten en dat is even "slecht" als schelden met kanker. waarom slecht tussen aanhalingstekens? Omdat schelden met kanker niet per se slecht is. Het is ook niet netjes, daar heb je gelijk in, maar slecht zou ik het ook niet noemen. Ongepast of onbeleefd is meer het woord dat ik zou gebruiken.. Mijn moeder heeft ook kanker gehad (gelukkig leeft ze nog) maar dat wil niet zeggen dat ik niet scheld met kanker. Probeer wat meer openminded te zijn, het is tenslotte een woord, meer niet!

9 van de 10 mensen doen het omdat het zo hoort of omdat ze sarcastisch willen zijn tegenover het leven, niet om anderen te kwetsen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar Wrm moeten mensen sgelde met ziektes waaraan je dood kan gaan!?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om dezelfde reden dat ze ook grappen maken over dodelijke of gevaarlijke dingen. Op moment dat niemand meer gaat spotten over slechte dingen, wordt het leven heel erg saai. Zoals eerder gezegd, niks aan te doen!
Laat ze "er komt een vrouw bij de dokter" kijken of lezen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tip! Leer eerst normaal typen. Daar kunnen ook niet veel mensen tegen. En voor jou probleem; je zult ermee moeten leven of negeren.