Betrapt door zijn moeder! Help?

Oke mijn vriendje zij dat hij het wel wist dus we deden onze kleding uit en toen kwam zijn moeder binnen! WAT MOET IK DOEN? Zijn moeder zei dat ik beter weg kon gaan...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jaloerse moeder oei oei oei

Antwoorden (4)

Jullie hebbe niks fouts gedaan..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn moeder schrok misschien zelf ook. Je kunt het beste even afwachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat valt wel uit te praten met zijn moeder, toch?
Uitleggen waarom, en hoe dat zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt, we zijn daarna met z'n 2 naar zijn moeder gegaan om het uit te leggen en zij vond het niet erg alleen ze was een beetje geschrokken.