hoe bouw ik mijn weerstand op

IK ben een chronisch pijnpatient: fybromyalgie,zware artrose en bakterie op knieprothese waardoor steeds antibitica,dient genomen te worden. ZO HEB IK NIETS VAN WEERSTAND MEER!!

Graag uw advies? bESTE DANK

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Wat kan bijdragen aan je weerstand:
- Niet roken, niet te veel alcoholische drank
- Voldoende beweging
- Voldoende (nacht)rust
- Een goed gevarieerde voeding, waarbij vooral gelet wordt op groenten, fruit en vocht
- Voldoende drinken, vooral bij zweten

Kruidenthee en vruchtensappen zijn versterkend (vooral sinaasappels.

Hopelijk heb je hier iets aan, meer tips vind je op deze site:
http://www.natuurlijk-welzijn.org/artikel/Opbouwweerst150.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zou probiotica kunnen gebruiken. Dit zijn goede bacteriën die normaal gesproken in je darmen voorkomen. Deze zorgen ervoor dat slechte bacteriën opgeruimd worden. Wanneer je door antibiotica deze bacteriën ook doodt, dan gaat je weerstand achteruit.

Dit kun je goed aanvullen met probiotica. Je moet wel zorgen dat je minstens 9 culturen binnenkrijgt.
In een goede reformwinkel kun je capsules kopen.

http://www.orthica.nl/index.php?page=5166#